..

Nu var det ett tag sen jag skrev, Men det har inte hänt så mycket här i Ljusdal. Eller jag har varit i Tyskland med klassen, vilket blev en riktigt kanon bra resa, mycket skoj och skratt ! :)
Gjorde även Gymnasieval igår, så nu är det klart ;) Frisör, Frisör, Sp, Nv blev det ;)
Kan även berätta att jag har varit till tandläkaren eftersom dom drog två tänder för snart 2 år sen som fortfarande inte har kommit så har haft  gluggar i snart 2 år. jätte roligt ! men får se någon gång i februari hur det blir med det.  ;) Så det är väl bara att vänta och se ;)
Snabbt och kort skrivet vad som har hänt den senaste tiden och de var ju inte mycket alls :P Hehe ;)

Och nu ska jag snart kolla på oth <3 :)
Så hejsvejs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0