(:

jaa som sagt, blev det en riktigt träningsvärk efter i torsdags så nu har jag haft en riktig träningsvärk i 2 dagar, även att det var typ i hela kroppen. Jobbigt kan jag ju säga , men på ett konstigt sätt är det faktiskt väldigt skönt med träningsvärk ändå :P
jaja, nog om träningsvärken nu, det har även bliviten massa oth tittande dom senaste dagarna, och det gör alltid dagarna bättre, för det är ju bara helt enkelt det bästa programet som finns ;) Jag bara älskar det !

i fredags var det skolan som gällde, NO/Matte ända fram tills lunchen, och efter lunchen hade vi klassråd, och sen avr det idrottsval .. Åkte till backen med Moa :) Skoj det ;) Sen blev det boka soltid, en sväng på köpingen med matilda, hem , sen sova en stund,  sen kom matilda och stina hit och umgicks ett tag och när dom hade gått kom Anton, Anton Hans och Robin . Sen kickade jag på Oth. Jaa lite snabbt och kort om min fredags kväll som var helt okej ;)

Idag lördag har jag sovit, kollar på oth, lekt med stina och fredrik. Jaa det var nog det mesta jag har gjort idag ;) trevligt var det ;)


Även att det blir tyskland på lördag och jag längtar, sen blir det nog att vi åker utomlands i Maj . Jipppieyeah ;)

/ H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0