2009

Nu var det länge sen jag skrev något här. Ska försöka börja igen, och visst det brukar låta så, men vi får se hur det går :)
Jul och nyår har även varit och jag hade de var helt okej ! :)
Så jag har ju även skaffat mig nyårslöften, som jag hoppas jag kan hålla, det går bra än så länge iaf, Toppen ! :D

2008, vad kan man säga om året? Mycket bra minnen med kompisar,  familj, klassen och laget ;) kan ju ta Gothia vilket är bara ett av alla minnen, vilket är ett underbart minne ! ;) synd bara att vi inte har laget kvar längre.Dock ett minus inför 2009 ! ;) Men men.

2009, hoppas jag på att det ska bli ett kanon år. Vilket det även skulle kunna bli så ! :)

Nu har jag skrivit några rader, och ska fortsätta kika runt lite på datorn. Så har det bra :)
PUss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0