9 december

Nu är det snart mitten av december och vart är snön?? helt värdelöst,  tur man ska till fjällen i helgen iaf! :)
Och jag längtar tills på fredag, fy vad skoj vi ska ha det !! :)

har precis gjort klart samhällskunskaps arbetet, och som vanligt börjar jag i sista sekunden så jag får sitta kvällen innan.. Men bättring ska det bli på det, eller hur Fanny?? ;)

Kan också meddela att rummet är nu målat och klart, så imorgon flyttar jag ner! woohoo :)
Något som mer händer imorgon är att vi ska åka skridskor på fotbollsgym och det är bandygym som ska ha lektionen. hahah!  Jag köpte även en ny hjälm, (eller pappa gjorde) det behövs ju alltid! (:

Näe, nu tänkte jag plugga lite tyska.. eller kom precis på något som skulle vara så mycket roligare. :D så det blir nog ett avsnitt av oth innan jag sätter igång med pluggandet :)

Tjaoooo!!





Kommentarer
Postat av: puppas

Jag menar det, det ska bli en stor förändring på vårat sista minuten göra :)

2009-12-13 @ 19:22:50
Postat av: Hanna

Ja, vi måste fan klara det ! :D

2009-12-14 @ 00:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0