7 december

Vi brudar hade bestämt att vi skulle hitta på något trevligt väldigt länge, så i fredags tog vi oss i kragen och det blev middag och annat trevligt hemma hos mig. Till en början beställde vi hem kinamat och pizza till sofia! Och när vi var mätta och belåtna tog vi oss vidare till tv-bordet. Där vi kikade på idol ( ERIK ÄR I FINAL!!!!! :D ) och lekte lite lekar (: SuperTrevligt!
Putte, gurra, anton och ph kom även förbi en sväng och hälsade på! :)
En väldigt lyckad kväll med mycket skratt och skoj slutade hemma i sängen med Fanny! (: Mysigt! :)
Det måste verkligen göras om Bruuudar  :)

Upp och hoppa kanska tidigt på lördagen då jag började jobba kl 10.00. Så efter 5 timmars arbetande som gick extremt fort gick jag hem och tog mig en tupplur! Blev sedan väck då det var dags att börja göra sig iordning inför kvällen! Julbord, på golfrestaurangen med personalen på sportringen var det som väntade! Årets första julbord, och det var mycket gott :) Tog mig sedan en sväng till rolfhamre, och umgick med lite folk :)

I söndags blev det frukost med mamma och Peter och sedan ut på en promenad! Fixade en massa saker hemma (y) och sen middag och Träning! :) Putte frågade även om jag skulle med till fjälls i helgen, så i helgen bär det av dit med dom och det ska verkligen bli superskoj! :) woohoo! :D


men nu ska jag plugga vidare och sen sova! :)

17 dagar kvar tills tomten kommer:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0