2 december

Nu när hela november har regnat bort hoppas jag på att december ska komma med minus grader så att snön kikar fram, och helst ska det komma mycket snö! :) och vet ni en sak? snart är det julafton :D

Idag (igår) hade vi tester på fotbollsgym, och det gick väl ganska bra! :) sen hade vi samhällskunskap och sedan matteprov . och efter det slutade vi.. (:
jag  gick hem och hämtade lite saker och sen åkte jag till hudik med Moa, Tove, Anna, Johanna och Stina! trevligt., det blev något inköp, dock inga julklappar utan bara saker till mig själv, hihi ! (:

När jag hade kommit hem ringde pappa och sa att jag skulle komma hem till han och säga vad jag tyckte om en sak eller nå sånt.. Så hoppade på cyklen och cyklade dit. När jag öppnade dörren kom en stank av målarfärg, och snäll som min pappa är höll han på att lasera taket i mitt rum utan att jag visste om det :) så nu är det dags att välja färg och sen måla väggarna :D
Men har inte riktigt bestämt mig om jag vill ha rött och vitt eller ljusgrått och mörkgrått.!
hmm...

men nu ska jag försöka sova så att jag orkar med matteprovet vi har imorgon!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0