27 augusti

Igår kväll kikade jag på Wallander-Skulden med mamma, peter och syster.  Den var mycket bra! Mycket mer än de gjorde jag inte under kvällen..

Hade sovmorgon imorse, började inte förrän 11.10 men istället för att sova bestämde jag och sofia att vi skulle ta en sväng till ämbarbo och kolla hur dom hade det på våran gamla skola. Dock var inte 7.orna där så det var väldigt tråkigt, för vi ville se dom :P Men annars var det trevlig, satt och pratade en massa skit med lärarna och hälsade på 8.an och 9.an! :) Sen cyklade vi ner på köpingen och var in en sväng på fifty och där köpte jag en tröja (: Sedan forsatte vi upp till skolan och åt lunch,. Sen hade jag tyska i 45 minuter utan lärare (Y), och nästa lektion som var idrott började inte förrän kl 13 så då var det bara att leka runt på skolan tills den skulle börja. Och eftersom att ingen hade med sig idrottskläder så varade idrottslektionen typ bara i 10 minuter, (: Det skulle ha varit väldigt skönt att få sluta så tidigt om man inte skulle ha fotbollsgym 1 och en halv timme senare, så man måste sitta på skolan och vänta och inte kunna få gå hem.. Men men , vi roade oss med att spela kort, så då gick det ganska fort :)
Och sen åkte vi ner till älvvallen och hade fotbollsgym, niiiice ! :)

Ska väl ta mig något att äta om en stund  och sen cykla ner till träningen ! ..

/ h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0