Måndag

Tjoohooo :)

Nu var det ett tag sen jag skrev något här, och det har ju även hänt en hel del under tiden.
men men...
kanske det är dags att börja skriva lite oftare, ska väl iaf försöka med det!

Var till syster i Umeå i helgen med mamma, Peter och Wmma, skoj skoj ;)  spelade bland annat rock band och wii, Toppen!! var även på stan och handlande på lördagen  :)

Idag var det skola som vanligt. helt okej, förutom att jag hade ont i huvudet vilket jag har väldigt ofta nu efter jag krockade !
Jag och Moa blev nästan klar med våran hälsoprofil film, vilket är väldigt sköönt!!  :)

På kvällen gick jag runt sjön med Matilda,  på vägen hem gick vi  in på  statoil och köpte glass, där vi även träffade Stina och Mathilda, så följde med dom hem och åt glass och kikade på tv :)

Imorgon är det Hemstudiedag :) Tjiho ! :D

Puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0