Torsdag

yees, en härligt torsdag har det varit förutom att jag var trött. Men första timmarna fram till lunch hade vi verkstad/musik. och vi fick kolla på film, KillBill haha :) skönt att inte behöva jobba iaf :)efter lunchen hade vi spanska, då pratade vi om  spanien resan. ! Två veckor kvar nu :D:D och sen fortsatte vi att rätta ett prov :P Och kl ett slutade den lektionen då var det bara att ta sig ner till giganten och ha idrott som började kl 2 :) PÅ idrotten spelade vi Innebandy , det var faktiskt ganska skoj :)
Efter skolan har jag mest tagit det lungt, Martin kom även förbi och sa hej :D
Och på lördag blir det att umgås med snyggbruuuudarna Stina och Matilda ;D
Imorgon ska jag även åka skridskor på skolan, haha kan ju bara tillägga att jag är säääämst på det !! höhö ;D

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0