Tisdag

Två dagar av veckan har gått, och jag har inte varit i skolan än. Jag är sjuk, har feber , ont i huvudet och halsen !
Eller i måndags åkte jag till skolan, men var hemma igen efter en timme eftersom jag inte orkade. Så istället blev det hem och kika på One tree hill, som är helt grymt bra :) Älskaaa :)

Idag var jag som sagt också hemma, blev en hel del kollande på oth <3 vid 2 blev det att  trycka i sig lite mer alvedon och  så gick jag upp till giganten efterom att jag och Moa skulle ha lederskap med 7.orna :) kändes som att det gick kanske bra faktiskt, kan ju hoppas att dom tyckte lika :) Haha !
Sen blev det hem där Jonsson väntade, och sen åkte vi och köpte rosor. Eftersom vi skulle till Fannies grav.

Fannie ! <3

5 år av en stor saknad..

Världens underbaraste lilla tjej, du är älskad och saknad <33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0