Tisdag

Typiskt! precis efter att jag hade skrivit klart hela texten och tryckte precis på knappen så slutade så klart internet att fungera. så nu blir det att skriva om den, fast den här gången blir det lite kortare, för orkar inte skriva om allting  :P
Och självklart hände det en gång till, men den här gången hann jag  kopiera det innan det stängdes av ;)

Iaf. Det där med att jag skulle sova tidigare igår blev det inte så mycket av , kunde inte somna så låg vaken till halv 2 ungefär.
Jobbigt :P

Var inte lika pigg imorse när jag vaknade, även fast det var hemstudiedag hade jag bestämt att jag skulle åka till skolan så då var det bara att stiga upp.. jag jobbade ungefär lika mycket idag som typ alla andra hemstudiedagar, vilket inte är mycket alls. Men har ju iofs inte så mycket att göra just nu så det gör ju inte så mycket :)
När jag och sofia sen skulle ta bussen in till ljusdal missade vi den, men som tur var så skjutsade jonsson hem oss :D
Hemma hos mig bakade vi Cholkladbollar och sen följde jag med sofia hem :)
Där vi var duktiga och räknade matte, fick faktiskt väldigt mycket gjort ;) Toppen det ! har ju matteprov på fredag :)
Sen åt vi mat och gick ut med hundarna :) och efter det kollade vi på mysteriet på greveholm, vilket är helt grymt bäst ! :D
Robert och putte kom även över och kollade med oss en sväng, och sen var vi med dom resten av kvällen :)
Trevligtrevligt ! :)

Pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0