Onsdag

Vaknade hemma hos Sofia , mysigt :)
Sen blev det att åka buss till skolan, och dagen var mest som en vanlig onsdag. Hade skol if möte efter lunch bara.
Vi slutade kl 14, vilket var skönt iaf :) När jag kom hem gick jag och la mig i soffan och kollade på tv. Men blev inte så mycket kollande eftersom att jag somnade. :) Skööönt ! Sen hjälpte jag mamma med maten lite och sen var det träna som gällde :) Och när jag kom hem väntade typ en trerättersmiddag eller något sånt, eftersom att det är mamma och peters förlovningsdag eller vad man säger. jaa det var gott iaf :) haha !

Nu på kvällen kom viktor hit och vi drog oss vidare till plåt :) Där även mer folk var :) Och vi hade det trevligt :)
Sen när jag kom hem kollade jag på Grey´s  :) Bra program det dääär ;)

Men nu orkar jag inte skriva något mer, så vi höööres ;)
Pusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0