Onsdag

Dagen har gått rätt fort, skrev en engelska uppsats, och det gick verkligen sämst, riktigt dålig blev den. Men aja!
Har även klippt mig idag, syns kanske inte så mycket men gjorde det mest för att håret var så slitet.  På kvällen åkte jag till skolan, sexorna skulle komma och kolla så då var jag där och hjälpte till lite :) trevligt :)
Nu har jag precis kollar på grey´s och nu sitter jag här och tänkte plugga. Men det går verkligen inte. Jag borde egentligen börja packa till Spanien också.. men orkar inte det heller. usch, jobbigt.  är verkligen inte på bra humör just nu :/ och inte vet jag varför heller.. blää på det !
Så Istället blev det att prata med syster i telefon och börja skriva en önskelista :)

PUss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0