Onsdag

Nu är det onsdag och jag är fortfarande sjuk! men ett + på att det börjar bli bättre och snart kanske jag är helt frisk :) blir dock ingen skola imorgon skulle jag tro, men ska försöka kommer iväg på fredag.. (:
Så imorgon blir det att plugga, och ta det lungt! Måste läsa ut en bok och har även NOprov på fredag som jag måste träna till, så jaa imorgon blir det nog att plugga en del.

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att kolla på oth, sovit, suttit vid datorn och pluggat. eller ver även hem till Moa en sväng . skulle dit och hämta en bok så då blev vi kvar där en stund. Och det var trevligt (:

Och nu kommer jag inte på något mer att skriva, eller har ingen lust till att skriva något mer ..så !

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0