Måndag

Jaa första dagen i skolan efter lovet , det var faktiskt inte så jobbigt som jag hade trott, :P jag var faktiskt pigg idag, så kanske var det ett bra val att träna en liten stund på morgon :) jaja, fick betygsprognos idag med, var väl kanske inte helt nöjd men det ska väl allt fixa sig :)
Hade iaf spanska idag , pratade lite om spanienresan , Tjiie jag längtar fast är ändå nervös, men den 22 åker vi iaf :)

efter skolan var var jag ut på köpingen en sväng ! tog även ett till hål i örat, det gick ju faktiskt riktigt bra, har inte så värst ont och så nu, eller bara om man lutar sig mor örat eller råkar ta sig där eller något sånt ! och inte svimmade jag när jag tog det heller, duktigt av mig måste jag säga :)
Linnea följde med mig hem sen medans hon väntade på skjutsen så vi satt här och pratade ett tag ! sen efter att hon hade åkt , blev det till att byta om till träningskläder och sen vart det att stick ut och springa :) härligt! (:

Nu ikväll har jag inte gjort så värst mycket, kollat på tv och tagit det lugnt :)
jag hade även tänkt att lägga mig tidigare än vanligt ikväll, men vet inte om det blir så mycket av det .
Men får väl ta och sova nu då, så blir det lite tidigare iaf :)

PUss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0