Lördag

Så idag är det lördag (:
igår hade vi NOprov, jaa vi får väl se hur det gick på det , men känns inte som att det gick så bra :P
vi var även på badhuset och hade livrädning och sånt, kanske inte var det smartasre eftersom jag nyss tog ett till hål i örat. Men kan ju hoppas att det inte händer något (:
PÅ kvällen var jag med Stina, matilda och Fredrik .

Idag vet jag inte rikigt vad som händer, eller ska snart åka på ett dop, eller rättare sagt namngivelse elelr vad det heter ;)
OCh efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra, det får man se närmare kvällen (: leva livet kanske ;)

Även att jag måste  klippa håret snart..  Det är verkligen ett måste !! ;D
Snart åker jag till Spanien :D En vecka kvar nu bara ! :D




PUsssen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0